dimarts, 22 de maig del 2018

TORNARIA A ESTIMAR-TE

Vas acompanyar-me en els meus somnis
i vas ser-ne protagonista.
Tu.

Les meves carícies, suaus, tendres, càlides, plenes, van ser teves
i la teva pell el meu món.
Les meves mans, teves.

Vaig entregar-te les claus de les meves inseguretats
i confessar-te les meves pors.
Confiat, despullat, totalment obert a tu.

Van enamorar-me els teus ulls de mirada intensa
i els teus llavis incansables.
Seducció plena.
Tornaria a estimar-te

Em vaig enamorar.
I vaig esperar el mateix de tu.
Potser vaig demanar massa. Potser si.

Però ho tornaria a fer.
Tornaria a deixar-me seduir, a entregar-me,
a confiar-me, a despullar-me, a enamorar-me.

Tornaria a estimar-te...
si és que en algun moment ho he deixat de fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada