dilluns, 7 de maig del 2018

COM SI NO HI HAGUÉS DEMÀ

Com si no hi hagués demà
 
Viure l'olor de la teva pell

i abraçar la tendresa dels teus llavis.
Submergir-me en la teva veu 

i descansar en la teva mirada.
 
Com si no hi hagués demà

 
Assaborir els teus defectes 

Com si no hi hagués demà
i mostrar-te el meus a risc que em deixis.
Esborrar els teus temors 

i cantar-te els meus. 
 
Com si no hi hagués demà

 
Dibuixar-te i fer-te meva, encara que sigui en paper, 

per si algun dia no hi ets.
Agafar-te de la mà, suaument, i viatjar a l'horitzó 

malgrat no creure en utopies.
 
Com si no hi hagués demà

 
Compartir els nostres dubtes per convertir-los en certeses, 

tot i saber que no hi ha certeses.
Respectar els teus secrets 

i donar color als teus desitjos. 
 
Com si no hi hagués demà

 
Aturar el temps i tenir-te infinit 

i pensar-te al meu costat encara que no hi siguis.
Donar-me a tu per més que pugui trencar-me,

perquè somnis i realitats no sempre coincideixen.
 
Com si no hi hagués demà

 
Esperant que mai no sigui demà...

per si demà no hi ets.

1 comentari:

  1. Sembla que l'haguessis creat a mida, aquest "collige, virgo, rosas"!
    D'entre tot, però, hi destacaria l'anàfora tan (in)versemblant que vas escollir com a protagonista ;)

    ResponElimina